FANDOM

Shiina (椎 名, Shiina) jest członkiem SSS. Działa jako jeden z czołowych elementów klubu i jest enigmatyczną postacią, której przeszłość jest zakryta tajemnicą.

Wygląd Edytuj

Shiina ma długie, ciemne włosy i oczy w kolorze czerwono-burgundowym. Podobnie jak wszyscy członkowie SSS, nosi specjalny mundurek przypominający strój marynarza. Jej szyję oraz kawałek twarzy zasłania długi czarny szal. Spódnica ma dwa krótkie cięcia, które prawdopodobnie pomagają jej w ruchu. Jest też jedyną kobietą, która ma krótkie rękawy. Koszula Shiiny często jest od spodu rozpięta. Nosi czarne ochraniacze na rękach sięgające do łokci.

Historia Edytuj

Nie wiemy dużo o przeszłości Shiiny. Dużo rzeczy sugeruje że pochodzi ona z Feudalnej Japoni, gdzie pracowała jako zabójca, który ciągle szkolił swoje umiejętności. Przyczyniło to się do jej szacunku wobec swojej tożsamości i nazywała siebie jedynie "C7". Nie wiadomo w jaki sposób umarła i kiedy skończyła w życiu pozagrobowym. Nie rozumie ona współczesnej technologii (nie odróżnia fałszywego, mechanicznego pieska od prawdziwego).

Osobowość Edytuj

C44edcc4880d5a432579b46e8e92ca5b

Shiina z pluszakiem

Zwykle jest cicha, rozważna i trochę ponura, ale mimo tego bardzo lubi słodkie rzeczy, zwłaszcza wypchane zwierzęta, nawet nie bierze pod uwagę że może to być pułapka przeciwnika. Umie szybko wykryć niebezpieczeństwo. Jest dobra, jeśli chodzi o koncentrację i bardzo wytrwała w treningu. Szkolenie Shiiny polega głównie na wyważaniu obiektów na palcach, takich jak miotła, nożyczki i mopy.

Ciekawostki Edytuj

  • Ma urodziny 26 lipca.
  • Ma grupę krwi A.
  • Porównuje swoje zdolności do 100 mężczyzn.
  • Na płytach CD można zobaczyć jak się śmieje.
  • Shiina jest jedynym bohaterem, który nie trzymał pistoletu w pewnym momencie. Zamiast tego używa shurikenów do ataków dystansowych.
  • Posiada taką samą cechę co Yuiko Kurugaya z Little Busters!, obydwie szaleją za słodkimi rzeczami.
  • Według pierwszej powieści wizualnej Shiina przebywa najdłużej w życiu pozagrobowym, gdyż przebywa tam od 100 lat.